Angående sms

Jag var så duktig att jag kollade upp telefonnumret.
Och jag blev måttligt förvårnad över vem det var ifrån.
Idiot passade dock väldigt bra in på personen i fråga.

Jag tror att personen i fråga endast försökte vara dryg, vilket är den enda meriten han har.
Då jag inte gillar hockey, och just att HV vann så fann han det säkert ytterst roligt att skicka ett sms, garanterat.

Mitt svar på smset var "Tack du främmande person som väckte mig och oj vad jag bryr mig..."
Vilket verkligen markerar att jag inte visste vem det var=jag har tagit bort nummret.
För.. jag har haft hans nummer förr, men tagit bort det av olika anledningr.

Så jag kan bara njuta och säga "Haha, sug min lilltå!"

Hoppas han fick sig ett slag pungen när jag inte visste vem han var.

Fast nu gör jag ju det, tack vare hitta.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0