Halleduttanes!

Jag ställde mig på vågen i.... när var det.. Igår kanske?
Iaf, jag vägde mig. Det är något jag gör ytterst sällan. Och jag kan ju säga såhär. Jag har tappat en del kilon. Inget överdrivet mycket, men ändå. På ca ett halvår har jag gått ner 6kg. Kära nån!
Och jag tänker inte säga vad jag väger. Men de som känner mig vet att det finns en del hull på kroppen.
Klämvänligt!

Den här dagen sög. Jag försöker verkligen vara trevlig men jag kan inte. Och hennes skratt går mig på nerverna och det känns som om någon sitter och vrider en kniv i ryggen varje gång det där så kallade skrattet kommer. Vedervärdigt!

Det regnade när jag gick hem från jobbet idag också. Var inte lite blöt när jag kom hem.
Ringde mamma, men hon svarade inte. Så jag skuttade in i duschen istället. Ringde när jag kom ut och hon hade, som jag anat, vart på en rundtur.
Sov 1½ timma efter pratstunden. Kall och frusen och jävlig. Värmde vetekudden och mös.
Behagligt!

Vid 18 åkte jag till min lilla mamma. Jocke och Nina var redan där, konstigt nog.
Hon hade ont, men hon försökte hålla en god min. Hon berättade hur elaka sköterskorna var. Kom inte när hon ringde om hjälp osv. Tycker så synd om henne!
När jag ringde henne efter jobbet så frågade hon om jag inte kunde köpa ett par Extra Drops lakrits, men det hade jag redan gjort. Och så köpte jag en tidning också. Jag känner min mamma rätt väl tror jag ändå, haha.

Var hemma nångån mellan åtta och halv nio. Så det var bara till att ställa sig och laga mat.
Mumma!
Snart läggdags. Får bli vetekudden igen. Kallt som fan.

Pyjamas is the shit!

Imorgon blir det a6 efter jobbet. Funderar på att åka upp till mamma igen på lördag.

Nej! Sluta ät bark nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0