Fylla, oro och annan skit.

Igår var det tänkt att man skulle firat en vän som fyllde år. Men det blev inte så. Så jag ringde en annan vän för att se vad han skulle göra, han skulle sitta med en arbetspolare och ta nån öl men jag var välkommen om jag ville det. Så jag åkte dit och var där vid 19 ungefär.
Arbetspolaren, låt oss kalla honom A, var relativt nygift.

Iaf, kvällen började bra. Massa skitsnack och allt sånt. Båda två tyckte att jag var svår att greppa. Min bror har även sagt att jag har en väldigt speciell personlighet som folk allt som oftast kanske inte tycker om. Either you love it, or you hate it.

Vi åkte till Bishop Arms och tog en öl. Sprang på en jobbarkompis, min chef och även Knutte.

Person A började ha allvarliga diskussioner med mig för att få nått grepp om hurdan jag var som person.
Han frågade bland annat nått om sex och sånt, och frågade om jag var lika tvetydig och ointresserad där som med andra grejer. och det är ju just det jag är nu. Jag är inte intresserad av killar på det sättet, eller på sex, närhet, intimitet, snusk och förnedring. Må låta konstigt, men så är det. Och de som känner mig vet varför.

Inpå småtimmarna satt person A och sa att han kunde få mig upphetsad. Jag bara garvade. Han frågade om jag ville följa med hem, jag sa självklart nej. Han är ju gift ffs!
Han menade på att hon inte är hemma så hon får inget veta. Han frågade "Om du inte visste att jag var gift, skulle du följt med då?" då sa jag också nej, för jag håller inte på med sånt. Jag är inte den personen som hoppar i säng med vem som helst när som helst och hur som helst.

Sen att han bara har mage att komma på den tanken som gift är ju totalt absurd!
Han påstod att jag var feg och lät som en chicken, när jag totalvägrade, och sa att jag egentligen ville innerst inne.
Något jag avskyr är när folk tror att dom känner mig bättre än mig själv.
Vill jag inte, så funkar det inte att någon ska ta mig i skrevet och tro att dom kan kåta upp mig. Men tydligen var han för dryg för att fatta.

Han ville slå vad om 1000spänn på att han kunde få mig kåt. Så jag ska sälja mig nu med? Var det första jag tänkte. Inte mitt fel om han är kåt...

Jag sa åt honom att om han inte slutar så skulle jag sparka han i pungen. Först då fick han dåligt samvete och ville be om ursäkt. Han menade på att han blir dryg när han är full och glömmer bort att han är gift. Och behövde någon som påminde honom.
Varför i herrans namn gifter man sig då?!



Nu har mamma åkt in på sjukan. Därav oron. Har suttit och lipat hela dagen till och från. Imorgon kl 7,40 gäller det. Hon får komma tillbaka till rummet igen på tisdag morgon.
Pratade med henne i telefon vid 14, och hade svårt att hålla tillbaka tårarna. Så hon blev nog också ledsen över att höra mig gråta. Jag vet inte varför jag gråter. Men det är väl oron och sånt som gör det.

image22
Jag älskar min mamma!

Imon kommer min syster hit och ska hjälpa mig med ett par gammla fönster att sätta upp på väggen. Mamma har velat ha upp dom länge. Och eftersom hon kommer vara hemifrån en månad eller så så känns det som att hon är värd att få komma hem till en iordninggjord lägenhet.

Hon kom in vid halv tio i morse och gav mig en kram. Jag och min mamma kramas inte så ofta nu för tiden. Vilket är synd. Så det kändes väldigt mycket att få en kram.

Bjöd henne och Knutte på middag ute i fredags. Mamma är värd det, och mycket mer än så. Knutte bjöd jag för att han ställt upp något så oerhört mycket. Och som jag sa igår på krogen, han är mer far för mig än vad min riktiga pappa någonsin vart de senaste åren. Skulle aldrig kunna kalla honom för pappa, men ändå, en fadersgestalt är han allt.



Just idag vet jag iaf hur jag mår....

Kommentarer
Postat av: Ärika

Hahaha, fy fan vad jävla stört ! Helt sjukt, men du stod på dig bruden ;)
Dessutom har du samma design som mig, that I like :D

2007-09-16 @ 18:46:35
Postat av: Stephanie

ja usch, finns verkligen svin därute! tur som fan man inte är hans fru!! varför gita sig från första början om man inte är nöjd?!?? och håller med dig om de med vadslagningen blir som att sälja sig. euuuh! tyvärr finns de nog ganska gott om själviska jävla egoister som han! Tvi Tvi! men bra gjort av dej :)

2007-09-17 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0