Systembolaget

Idag skulle jag åkt upp till mamma, men hon mådde så dåligt och var inte pigg alls, så hon avrådde mig att komma. Så jag sket i det. Ska dit imon om jag inte slutar för sent.

Gick ner på stan och mötte upp en väninna. Köpte ett grattiskort till min moster, hudkräm och shampoo, sen köpte jag lite svarta papper till väggen.

Efter det besökte jag systemet då Alex kommer hit i helgen, så för att vi skulle ha något att roa oss med, eller snarare, jag roar mig med genom att se henne full, så köpte jag lite öl som vi kunde dela på.

När jag gick på bussen för att åka hem, tänkte jag skita i att hälsa på chauffören, men jag ryckte upp mig och sa hej iaf. Hon hejdade mig och frågade "Skimmrar ditt hår i lila?" jag sa ja, eftersom det är lila och svart. Hon sa sen att hon tyckte det var riktigt fint och att det skimrade vackert i solljuset.
Herregud så glad jag blev! Det där gjorde min kväll.

Men inte nog med det. Fick en kommentar här på internätet av en främmande herre att jag hade fina ögon.
När det kommer från främmande människor känns det lite mer extra kul, än att komma från ens vänner. Haha, bara för det tycker jag inte illa om när mina vänner ger mig komplimanger ;)

Gjorde varma mackor när jag kom hem, det bringar alltid lite nostalgikänsla över dom.
Har massa levande ljus tända och ska väl hämta nått varmt att dricka.

Tänk att en komplimang kan få en att le i timmar.

image39

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, vad kul det ska bli att träffa dig.

2007-10-10 @ 21:54:25
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0