Srf-kryssning: Fylla, hångel och jäkelskap

Ja, jag ska iaf försöka sammanställa kryssningen och det blir väl till att cencurera sisådär 80% av den, hehe.

Bussen gick mot sthlm kl 10,25 och var framme runt halv fyra. Råpissenödig och ont i rumpan är ingen kul kombination.
Gick bort till Olearys och träffade Anna, fjump och lite andra skumma människor.

Lite senare gick jag för att möta Linda och käka. Skuttade tillbaka på olearys och hämtade väskan sen stack vi till terminalen.

Vet inte vad klockan var när vi kom på båten. Vi väntade med att gå till taxfreen då alla, verkligen alla, springer dit. Okej, inte alla men väldigt många. Så jag och Linda gick och hämtade hennes väninna Carro, sen gick vi till vår hytt och dom skulle byta kläder och greja. Så jag roade mig med kameran.

Sen gick vi till taxfreen och köpte sprit!

Jag gick till en hytt där det var massa boardare och Linda och Carro gick till en annan.
Där jag befann mig satt det... många människor.

Jag tror det var Killbilly som försökte ha ett "djupt" samtal med mig och frågade varför jag var så nedstämd.
För att förklara en sak om min personlighet. Jag är inte nedstämd! Jag är inte depprimerad heller för den delen. Jag var allmänt seg och när det är Så mycket folk blir jag tyst och disträ. Jag är en pessimist och bitter. Jag gillar att studera och granska människor och se hur dom gör bort sig. Vilket jag väl i princip förklarade för honom också.

Sen gick jag och Razz och kollade på Blaze. Och det var riktigt bra. Och nu kommer jag säkert få ett och annat påhopp av folk eftersom Blaze är fd sångaren i maiden.
Vi var väl inte där så länge, 15-20min ungefär. Och.. ja.. Mer säger jag inte.

Sen gick vi till hytten och hämtade sprit.

Mja.. Vad hände sen. Jag ägde en främmande kille som försökte vara rolig och ha en fyllelogik och sa att två st kunde slåss utan att röra varann, genom att slåss med sitt hår. Jag sa då att då rör dom vid varandra eftersom håret sitter på kroppen. Då vart jag en glädjedödare. Men är man så korkad så får man skylla sig själv.

image44
Anna och jag

När jag kom hem för att titta igenom bilderna så slog det mig att boarden, alla dessa människor som finns där. Kan sammanfattas med bröst och hångel.
Sitter man i en hytt med människor, som då är boardare, så är det minst ett par som hånglar och ett pucko som klämmer runt på alla tuttar som finns i hytten.
Efter ett tag med dessa människor blir man så avtrubbad som man reagerar inte när någon tar en på brösten.

Tex, jag gick och frågade Helena en grej, så när jag stod och pratade med henne börjar hon klämma mig på tutten. Ingen idé att reagera.

image45
Inspektion, Linda, Ztumpan och Marsch

Och, när jag satt i en hytt och pratade med människor så kommer en person och ger mig en puss, och går sen. Sen kommer en annan i samma sällskap och gör likadant. Och det gick så fort och jag blev så förvårnad så jag hann inte ens reagera utan man satt där som ett levande frågetecken och typ "jaha..?"

Sen kom lilla Anna och smekte väggen. Haha.

image46
Böghög

Gick och la mig runt 5 och sov som en gris. Vaknade inte ens när Linda kom in och när hon gick.

Dagen efter var väl sisådär rolig. Man var riktigt seg. Och det blåste så pass mycket att man inte kunde gå normalt.

Under eftermiddagen gick jag, Anna och Therese upp till cafeterian för anna ville ha kaffe. När vi lämnade hytten var det väl lite drag i den. När vi kommer tillbaka är alla borta, förutom 3st, som ligger och sover. Varav en av dom ligger med ölen i handen.

Jag och Anna har bestämt sen länge att vi skulle käka i fruängen eftersom jag längtat efter den där kebabtallriken. Och så käkar jag inte ens upp halva! Fy skäms på mig! Men det tog verkligen stopp....

Sammanfattningsvis då; Jag fick röja, jag fick hångla, jag fick träffa goa människor och jag hade kul.
Blev biten i tutten. Finns nog inte en enda kroppsdel som jag Inte har ont i.

Var väl inte sådär jäkla kul att sitta på bussen hem igår. Var hemma vid 22 och herregud vad sliten man är.
Men det är det värt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Verkar som du hade en kul upplevelse! :)

2007-10-21 @ 21:25:22
Postat av: Äruuka

Sounds like u hade much fun :D That's greeeat ! XD

2007-10-23 @ 22:22:45
URL: http://www.eriikanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0