Sjukhus suger

Igår gick jag och la mig halv nio. Var inte direkt trött, men hade en sådan huvudvärk så jag höll på att krivera. Tog en sömntablett och slocknade.
Vaknade kl10 i morse. Eller ja, mobilen ringde vi 7 i morse och hann knappt reagera. Det var min chef. Och jag hann självklart inte svara. Men hade inte kunnat jobba idag iaf.

Åkte till mor idag. Hon var mycket piggare än i fredags. Tydligen är det någon infektion. Och igår morse hade sköterskan kommit med en pincett och grötat i hålet och hittat något, som hon stuckigt hål på och ut kom det 2 dl gägga. Tur att man inte var där då. Så hon ska in på operation idag. Dom ska öppna upp och tvätta rent. Med en högtryckstvätt, som dom så fint sagt det. Jag trodde att dom skulle ta sånnadär smådroppar med koksaltlösning och gojja runt, men där fick man sig en mindre trevlig syn i skallen.

Så tog med hennes kläder hem och tvättade dom, för att undvika smuts och så hade tröjan blivit nerkletad. Så ska åka upp dit imon igen och lämna över sakerna.
Hoppas hon får åka hem innan helgen iaf. Eftersom dom inte har några hemfärder under helgen, så ska hon i såfall få vänta till nästa vecka, om hon inte får åka på fredag.

Odlingen får dom svar på imon tror jag.

Nu har jag tvättat en maskin och jag hade energi för att röja lite, men det försvann så jag vetefan vad jag ska göra. Kanske skulle skutta ner på stan imon och skaffa ett grattiskort till min moster och lite stora papper, och kanske gå till systemet

Alex kommer till helgen. Ska bli kul.
Så ska skutta förbi systemet innan dess och handla en öl eller 5.

Ja, vad mer...

Skithål?


Kommentarer
Postat av: Äruuka

Kram på're bruden, u'll doing fine :)

2007-10-09 @ 15:25:44
URL: http://www.eriikanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0