Petitesser?

Det finns små saker i vardagen som kan reta gallfeber på mig.

Jag stör mig något så oerhört på presentationsbilder, där man ser ett avhugget huvud, på en tjej, och visar större delen av bysten, för att sedan pluta med läpparna för att tro att dom är så jävla snygga.

Jag stör mig på folk som i bilddagboken tar kort på sig själva, så kallade egobilder, och lägger upp sisådär 2-10st under en och samma dag, som ser i princip likadana ut.

Jag stör mig på folk som tar kort mot speglar, med blixt.. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Jag stör mig på folk som använder min dator och ändrar inställningar, flyttar runt och håller på.

Jag stör mig på folk som går in i inställningarna i min systemkamera och ändrar om.

Jag stör mig på folk som använder mina saker utan att fråga om lov.
Fråga, så lär jag med största sannolikhet säga ja.

Jag stör mig på folk som anser sig bättre för att dom är äldre.

Jag stör mig på folk som inte kan hålla käften när dom ändå bara är ute efter att säga kränkande saker.

Jag stör mig på folk som är respektlösa och skriker och gapar runt omkring på staden, mitt i veckan. Mitt i natten.

Jag stör mig på folk som inte lyssnar. Som inte gör som jag säger. När det gäller viktiga saker.

Jag stör mig på att jag jobbat för mycket de senaste 1-2veckorna.

Jag stör mig på att jag bara inte Orkar bry mig längre.

Ja, jag stör mig helt enkelt..

Och jag orkar inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0