Oh tuppjuck

Jag vet inte vad jag ska säga. Sådär.. surt igen.
Blev missförstånd mellan mig och bror. Trodde han skulle stanna och vara social, men han skulle visst till tenhult iaf.. Så lär bli liggandes i soffan hela dagen, sova tidigt och sådär.

Mamma åkte in till akuten igår. Tydligen någon infektion...
Dom skulle ha kvar henne i några dagar.

Någon har vart här, hemma alltså.. Någon hade flyttat ner mammas mugg, som står i badrumsskåpet fullt med olika maskaror, den stod på handfatet. Och så är mammas garderobsdörr öppen. Nej jag har inte orkat gå in och stänga den, haha.
Men iaf.. Om man flyttar nånting, sätt tillbaka det för fan!
Tror jag vet vem det är.. Oförskämda snorunge.

Jobbade idag. Vid 11 hade jag 6 rum kvar, men dom hade inte rest så jag gick och hjälpte Erki, så tog vi mina rum sist. Det luktade spya inne i ett av våra förråd, toalettförrådet. Öppnade där i morse för jag skulle ha en extrasäng, så jag gick bort till toaletten för att se om någon glömt spola, men nej. Så vi kom fram till att någon måste spytt där inne... Luktade riktigt jävla illa.

Mja, vad finns det mer att säga.
Igår kväll var en intressant kväll när jag kom hem från bion.
Fastnade vid msn... Men nej.. eller jag vet inte.. nej.. näää.
Glöm det...

Bion jag var på, Stardust, var sevärd men det var nått som gjorde att jag inte riktigt fastnade för den. Vet inte vad det är..
Karin, se filmen, du borde nog förstå vad jag menar. Haha.

image36
Jag måste hylla Karins mamma lite, som äger dessa små söta saker att sätta på bältet i bilen. Man blev totalt ägd!

image38

På tal om Karin, så fick jag tag på'na sen iaf. Vi åkte upp till a6 och besökte systemet. Sen åkte vi upp läääängst upp i parkeringshuset och glodde lite. Det är alltid fint väder när vi umgås :)

Flopp plopp, nu är jag trött.

image37

Kommentarer
Postat av: Erki

Jaha, tråkigt.. Trodde ni skulle umgås ikväll. Blev pizzan god då:) ?
Nu ska vi iväg till centrum snart :)

2007-10-06 @ 19:56:23
URL: http://www.erks.blogg.se
Postat av: Karin

Om den filmen går på bio nu kan jag nog se den ganska snart...!

2007-10-07 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0