Nanananana BATMAN!

Jobbade idag, det var lika segt som vanligt.
Kände mig lite smågrinig efter lunch och var inte upplagd för det så kallade skämten som Therese och Linda hade för sig...

Gick till mamma och fikade. Hon vart glad när hon såg vad jag köpt. Muffins med citrongägga. I know she loves them!
Stannade bara en timma.

När jag kom hem bäddade jag rent i sängen, tog tag i disken, packade lite, plockade lite tvätt osv.
När jag skulle lägga ner alla toalettsaker i en nässesär så upptäckte jag att min eyeliner var borta. Har ingen aning om vart den kan ha tagit vägen och jag hade den senast i lördags. Får köpa en ny imon.

Tog en låååång varm dusch nyss. Herregud så skönt det var. Känns som jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Men det går inte! Desperata hemmafruar om en timma, woho. Intresseklubben antecknar...

Nej, nu ska jag smörja in mina händer som känns som sandpapper.

Sug min lilltå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0