Långt hår suger!

Jag har just insett att det suger så jävla hårt med långt hår!
Nej jag ska inte gå och klippa av mig mitt hår..

Mitt ruffs går snart ner till röven. Jag brukar ibland lyckas med att knäppa fast håret i brallorna när jag ska knäppa bältet, så nog är det långt.

Det är bara det, det är. Det är långt.... Långt, rakt, platt och tråkigt...

Jag skaffade mig idag en locktång och täntke "Jäij, den ska jag testa när jag kommer hem" i hopp om att få lite liv i håret.

Fick jag det? Nej.. Mitt hår är så pass långt att det blir så tungt att lockarna dras ut på 5min.
När jag hade gjort 2/3 av håret, så hade det där jag började blivit rakt igen... Man kunde ana lite vågor bara. Men nu.. Nu är det lika platt som det var förr...

Inte ens med hårspray eller mousse kunde det hålla i sig.

Sug min lilltå säger jag!
Eller sug mitt hår... Kanske skulle kleta in superlim innan jag går igång med tången igen så kanske det håller...

Hmpf.. Ja ibland har jag god lust att klippa mig. Men eftersom jag aldrig har tid eller ork till att fixa till kaluffsen så skulle det inte funka med kort hår. Skulle väl se ut som ett ludet ollon eller nått...

Nej, jag får fråga min moster vad i hela friden jag ska ta mig till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0