Kaffe

I skrivande stund dricker jag svart kaffe, i en svart mugg, med döskallar på. Det kan inte bli tuffare än såhär.

I måndags när jag satt som dödast i soffan bipplade min mobil. Den låg inte brevid mig så jag fick gå och leta efter den, jag trodde att jag hade fått ett sms, men tänkte genast "vem vill höra av sig till mig" och massa mutter. Och tro fan på att jag fått ett sms. Det var skickat från Handendär. Jag blev riktigt paff. Han skickade ett grattis på födelsedagen i efterskott-sms. Han är väl den sista jag förväntade mig att höra ifrån. Fast ärlig, jag förväntade inte alls att han skulle höra av sig. Jag har gått vidare och hjärnan är inte inmätad på honom längre.

Jag blev iaf jäkligt glad över det där smset. Och det som jag tycker är väldigt lustigt är att jag fick ett sms av Honom, men jag har inte hört nått från den som jag trodde var min närmaste vän. Visst, jag kan höra av mig till henne. Men jag tänker fan inte göra det.

Det här sms betyder ingenting. Men hjärnan vände sig upp och ner, och jag blev lite skakis till en början och fick någon slags förhoppning. Men det la sig rätt fort när jag kom att tänka normalt igen.
Det är ett grattis-sms. That's it.

Idag är det fredag och jag är ledig.
Skulle leka med Karin idag, om jag får tag på tanten vill säga. Ska gå förbi mamma och lämna hennes post och så tänkte jag köpa en påse nötter till henne.
Hon var iväg och tog ut stålklamrarna i onsdags tror jag det var. Om hon fick det vet jag inte.
Ikväll ska jag på bio med jobbet, chefen bjuder. Första besöket på filmstaden och första besöket på 2-3år. Men eftersom jag blivit lite utav en folkhatare lär jag säkert störa sönder mig själv på alla prasslande påsar och skit.
Ska möta Erki vid halv sex och köpa godis och grejer.

Jobbar imon, för den som vill veta. Och jag har gjort upp en plan. Efter jobbet imon ska jag gå och handla, sen ska jag hem och göra pizza, kolla på film, mysa med katten, dricka mig fet på cola och bara vara.
Blir lugnt och skönt med andra ord.

Ne, orka!

Kommentarer
Postat av: Karin som du fick tag på

Ja, alltså, det ÄR Snibb! Och jag är förvirrad. Han ser väldigt modemedveten ut på bilden, och i kommentaren till killens relation står det bla att de är "practically married"!

2007-10-05 @ 18:07:18
Postat av: Äruuka

Hjärnan vänds upp och ner igen i såna där jävla stunder. Vi skulle haft en film-och-dricka-Cola-kväll nångång. hahah, that would be fun :)

2007-10-05 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0