Det råder tystnad över Jönköping

På en lördagsmorgon kl7.
Ja, jag gick upp kl 6 på min lediga lördag för att gå ut och fotografera. Gick längs munksjön och vidare ner mot piren. Upp till stationen och sen till västra torget och köpte bröd.
Gick sen till mor och Knutte och käkade frukost. Mamma var pigg och glad, lagom elak hehe.

image41
Det var värt det, tro mig

Hon ville också gå på torget, vilket dom gjorde sen. Jag hakade på halvvägs, sen gick jag hem.
Fixade ihop lite grejer och ringde Johnny.
Sen gick jag och la mig och sov.

image42
http://humsibum.bilddagboken.se/

Kl 14 gick jag upp igen, och så tyckte jag att jag hörde ett par nycklar rassla i trappen. Men antog att det var grannen då jag inte hörde någon nyckel i dörrn.
Men så hörde jag någon tassa runt och ändå var jag nära ytterdörren. Då var det Johnny som hade kommit smygandes.

Satt och tjötade lite sen färgade jag håret på honom. Och ville även försöka ställa det, and I did it! Det blev riktigt fräckt.

image43

Runt 20 kom Alex.
Vi snackade skit och sådär. Gick och handlade, drack lite öl. Sen ringde johnny (som hade åkte iväg till thomas) och ville komma och röja lite. Så dom kom.

Sen eskalerade kvällen i något jag inte vill berätta. Men det var mindre kul och inget jag vill se igen....
Lär få ett fett blåmärke på axlen sen iaf.
Tror det var knät jag fick där... Jaja.

Kommentarer
Postat av: Alessandra (Bonden/Plagiathäxan)

Gosunge, vi hade kul ett tag iallafall! Och jag sov gott.

2007-10-15 @ 10:04:23
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0