Bläsch

Ja, vad ska man säga... Hela helgen har jag jobbat.
Jobbade i måndags, sen onsdags och torsdags och så lördag och nu söndag.

Idag frågade chifen om jag kunde jobba imon. Jag behöver pengarna så jag sa ja. Vilket innebär att jag ska jobba mån-tors nu.

Johnny var här igår en sväng och drack öl och whisky. Försökte fixa hans frilla. Men jag tror jag var för trött egentligen. Misslyckades totalt. Men han var nöjd, efter många om och men...

Idag efter jobbet landade jag hos mamma och knutte.
Fick lite kaffe och glass. Sen gjorde mamma lite spenat till mig som jag kunde ta med hem och äta.
Så då slapp jag laga mat själv :)
Eller ja... steka falukorv och koka potatis men iaf...

Nä. Jag orkar inte med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0