Nanananana sugpropp!

Nu har jag jobbat mina sex dagar.
Dagen bestod mest av dimma.

Hade 4 st rum på första fram (säger inte er ett skit men orka..)
Så när jag stod vid vagnen och väntade på dammsugaren så kommer ingen mindre än Rickard Wolf gående.
Fick veta på lunchen att han bodde där.. Sa till Martina att jag inte hade någon aning om det, alla andra verkade veta. Så sa hon att han hade konsert här så hon visste att han skulle bo här. Det hade jag ingen aning om heller..
Bra koll man har.

16nov kommer iaf Jonas Gardell. Honom hoppas jag på att jag får se.

Efter jobbet gick jag till mamma. La mig i soffan, med hennes tröja, under en filt, på magen, och kramade en kudde och höll på att somna. Sen kom Knutte och vi drack kaffe och käkade pepparkakor.

Och ja, mamma får äntligen åka bil nu. Så vi åkte till ÖB, sen siba så jag fick hämta mina bilder. Sen maxi. Efter det åkte vi till Wok&co och jag bjöd på mat. Eller ja, jag sprang in och hämtade mat och betalade medans dom satt i en varm bil...

Var hemma runt halv nio.
Skulle kunna lägga mig på golvet och sova. Vilket är totalt onödigt eftersom jag sitter i soffan, och dessutom har en säng i sovrummet...

Wäij, hjärnan fungerar... inte nånstans.

Mja, vad har jag gjort mer.. ingenting. Gud så jag ska sova i natt.

Nanananana sova!

Nej nu är det bäst jag slutar innan det bär utför mer än vad det borde.

Kommentarer
Postat av: tiny

gud va gott med wok&co
blev sugen som fan. q:

2007-11-01 @ 23:57:10
URL: http://tinys.blogg.se
Postat av: Karin

Dimmiga daaaar, det var braaaa daaaar
Men jag sååg aldrig riiktiigt var vi vaaa-aa-aaaaar...

2007-11-02 @ 10:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0