Jag har ingen rubrik idag.

Jag kände idag, när jag faktiskt tog bussen hem idag, att jag trivs på mitt jobb.
Själva jobbet är hur tröttsamt som helst. Men arbetskamraterna är kanon. Mer eller mindre...

Är det bara dom som är bra? Nej. Chefen är kanon. Hon är totalt väck..
Och, man springer på lite kända ansiktet titt som tätt.
Okej jag har bara sprungit på två st men vafan...

Att jag såg rickard wolf vet ni redan.
Men idag, när jag hade som tråkigast mot slutet så gick jag för att lämna in min lista till receptionen. Skummade igenom folket som stod där och tänkte inte mer på det.
Karl som stod bredvid mig fick sedan hjälp, och när han började prata insåg jag att jag kände igen rösten.
Tittade upp och där stod en väldigt lång Fredrik Lindström.
Det var coolt.

Var klar runt halv fyra ungefär.
När jag gick hem tänkte jag svänga förbi och köpa hårfärg och shampoo. På den korta biten från jobbet till bankomanten (knappt 500m) så hann jag bli dyblöt av den såkallade snön som öste ner.
Kallt var det, och blåste gjorde det. Så därför åkte jag hem idag.
När jag väl var hemma så hade jag ingen känsel i varken händer eller fötter.

Men nu har man återfått värmen i kroppen.

Det känns bra att titta på tv, när dom visar bittra och sura människor.

Imorgon ska jag ut till Mullsjö och träffa Ninna.
Vi får väl se vad som hittas på. Men hon ville dricka likör, och likör är.. jagvetinte...

Förövrigt känns det jäkligt bra att prata med någon som står och fipplar med något och sedan helt plötsligt börjar prata och avbryta för att prata om något helt annat...

Ska nog ta tag i mitt hår nu, så jag blir av med skiten. Det är så trååååkigt. Och det luktar illa.
Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0