Gomorron!

Ja, klockan är tidig. Men har man en katt som börjar sätta igång att leka kl5 på morgonen så går man upp...

Igår, raderade jag delar av mitt liv.
Snarare delar av det livet jag trodde att jag skulle få.
Livet, då jag var lycklig.
Då jag kunde gå tillbaka och njuta och vara glad.
Nu, är allt borta.
Och det var mycket...

Har alltid tänkt 'jag kommer ångra mig om jag tar bort det' men igår kände jag att nej, det kommer jag inte.
Det senaste har jag gjort allt för att undvika att slinka in på den delen.
Nu är allt borta.

Det känns bra.

Nu slipper jag oroa mig för att se dom där orden och råka minnas tillbaka.
Ja, jag slipper minnas en lycklig tid.
Men det var nog bara något naivt och önsketänkande.

Borta.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag saknar dig sjukt mycket.

2007-11-15 @ 11:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0