Fniss

Instruktioner:

Bläddra bland kontakterna på din mobil.
- Stanna slumpvis.
- Ta namnet och sätt som svar.


Hej, jag heter  Jajja
Jag är jättekär i Marie
men jag tycker att Tina är snyggast.
Den fulaste på hela jorden är Fjump,
fast Karin är nästan ännu fulare.
Jag tycker att Nina är helknäpp,
men Annika är nog den mest korkade person jag vet.
Hetast i universum är Hävvö ,
och Aijnookk kommer gå längst i livet.
Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med Razz


Haha gud så tjusigt, ironiskt som tusan


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är väl inte ful heller :(

2007-11-30 @ 17:45:52
Postat av: Emelie

hahaha det stämde läskigt bra på vissa namn man fick upp :P

2007-12-04 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0