En dag i kvinnans tecken.

Jag är inte direkt den där.. kvinnligaste damen som går i ett par skor. Men idag gjorde jag något jag aldrig gjort förr.
Kl 9 mötte jag Erki och sen gick vi för att vaxa ögonbrynen!
Det var inte så farligt.
Sved till lite och nått strå gjorde riktigt jäkla ont. Men det var effektivt.

Jag är väl inte superdupernöjd ändå. Hade velat ha dom tjockare fram till.
Men men.. Jag antar att det är en vanesak. Har aldrig haft riktigt plockade och iordninggjorda bryn.
Jag är för lat för att sköta dom.

Hon tyckte att jag skulle färga brynen. Men nej, jag har gjort det förr och det ser bara fel ut. Dom syns mer nu än när jag var blond i skallen. Dom får vara som dom är.
Men jag snodde mammas ögonbrynspenna för att se hur det skulle se ut med lite färg, men det vart mongo...

Efter att det var klart, strax efter halv tio, gick vi och satte oss i sesamhuset och väntade på Tina och Carro(?) för att äta frukost. Och det var ingen rolig historia.
Dom var allmänt otrevliga på wiener konditoriet och allt i min macka låg i en enda hög... Jäij.

Gick till mamma sen för att fördriva tiden. Och hela vägen från fiket och halvvägs till mamma velade jag om, om jag skulle köpa med nått eller inte. Så det slutade med att jag köpte varsin bakelse till henne och mig. Mm gott :)

Slagit in Cornelias present med. Ska nog besöka systemet på fredag efter jobbet och jag lär med 80% säkerhet inte gå med ut på krogen på lördag.

Frutt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag får låna mors bil så kan vi åka till systemet tillsammans på fredag

2007-11-27 @ 17:19:25
Postat av: Emmaa

Coolt! Gjorde det inte jätttttteont? Bara jag som är feg, fast jag behöver inte oroa mig, mina syns inte ändå :)

2007-11-27 @ 18:36:31
URL: http://Emmlala.blogg.se
Postat av: Karin

Ja, det var jag. Glömde visst att skriva namn :P

2007-11-27 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0