Det var inte så farligt som jag trodde

Ja, vart ska jag börja...

I fredags lekte jag med Karin, lika trevligt som vanligt.

Jobbade under lördagen. Hade 15st stannarum och tid till halv fyra. Undra hur dom räknar tiderna egentligen.. Blev klar runt 13 och frågade om det var okej att jag gick, och det var det. Så jag gick och stämplade ut och bytte om. När jag var på väg att gå kommer Moa springandes och säger att ett av mina stannarum blivit avresa. Men eftersom jag redan stämplat ut så fick dom spärra rummet till söndagen.

Gick direkt hem till Erki för att göra hennes hår. Vilket inte gick så bra. Jag hade en bild i huvudet på hur jag ville att det skulle se ut, men det blev något helt annat.
Så kom Tina och någon mer som också ville ha håret fixat. Och så käkade vi onyttig mat.
Fick en cider av Erki och runt halv sju drog jag hem för att göra mig iordning.

Vid cirka halv åtta kom Emil och vi börja dricka, men sen ringde han runt till folk för att leta party.
Gick ner till busshållplatsen för att snacka med ett par vänner till honom, sen drog vi hem till han för att han var tvungen att fixa med internetbanken och där tog vi en grogg, som i princip häldes ner.

Sen åkte vi till Torpa till någon vän till honom och när vi kom dit ville dom gå.. Så vi var nog inte ens en timma där.

Åkte taxi ner, som jag fick betala...
Dom ville till Velvet, där medelåldern är 40... Jättekul.. Conny kom dit och jag insåg hur jäkla mycket jag saknat honom. Tyvärr var han något så hejdlöst packad så han var väl bara där en halvtimma.

Så då såg jag ingen anledning att vara kvar där, så jag ringde Erki. Hon och Tina skulle till olearys så jag skuttade dit. Där var vi nog inte ens 30min. Kissa och dricka en drink. Det var väldigt lite folk där inne så jag fattar inte varför dom höll på kön så mycket.
Men det var inge kul där. Så dom ville gå till Centrum, och jag följde så klart med för jag hade inget bättre för mig. Har aldrig varit där förr. Det är väl ett.. okej ställe, men jag lär inte gå dit i onödan.

Där träffade jag på Cornelia. Tyvärr skulle hon gå när vi kom.
Cirkulerade runt lite sen slog vi oss ner bland vänner till Erki och Tina, eller.. deras vänners vänner, eller nått. Jag hängde inte riktigt med där..

Men det var rätt trevligt på något vis, pga vissa händelser som gjorde kvällen lite extra skadeglad, hähä.

Idag har jag vart totalt jäkla död. Såhär seg brukar jag inte vara... Men men, nångång ska vara den första.

Nej, jag ångrar det inget, just för att jag inte märkte något..

Men ännu en gång har jag fått det bevisat att det suger att gå ut på krogen, fast man inte gör det så ofta.
Däremot skulle jag kunna tänka mig en ölkväll med Conny, vilket jag även sa till honom igår men jag är ganska säker på att han inte minns det och jag är ganska säker på att han har mått riktigt dåligt idag, hähä.

Nej, jag ska nog gå och lägga mig nu, om jag hittar någon ork till att resa röven från soffan.
Totalt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0