Cry Baby

Lördagen bestod av att slappa satan.
Åkte ut till Mullsjö runt 17 för att umgås med en vän, men framåt kvällen  hamnade vi hemma hos mig iaf.
Johnny ringde och var ölsugen, så vi åkte in mot stan som sällskap.
Conny joinade också, han var snorig.

Idag har jag bara legat i soffan och slappat.
Kollat på film och sådär.

Utan planering har det blivit en Johnny Depp-dag idag.
Började dagen med att kolla på Benny & Joon, där Johnny Depp spelar någon.. efterbliven filur.
Eller snarare en First class moron.

Och nyligen kollade jag på Cry Baby.
Den filmen.. Är på något sätt rätt fjantig, men jag bara älskar den!
Den är så underbart bra och jag log igenom hela filmen.
Bra musik och heta bilar, och så, så klart en Johnny Depp.

Imorgon ska jag tvätta och äta middag med mor.
Och på tisdag ska jag träffa Marioppa! Woho!

Om man skulle kolla på någon mer film... Hmm..
Jaja.
Hoppetihopp.

Kommentarer
Postat av: tiny

ååh, jag gillar både cry baby och Benny & Joon! q:

2007-11-15 @ 02:59:47
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0