Alexandra

Jag saknar dig också.
Otroligt mycket.
På något vis får du mig alltid att må sådär riktigt jäkla bra.

Ibland när jag mår som sämst och går i min egna värld funderar jag över hur det hade varit om Alex bodde här nere. Om vi dött i en skrattattack eller hatat varann. Man vet aldrig. (nej jag hatar inte dig).

Ibland går jag och funderar över hur det skulle vara om jag bodde i en storstad.
En storstad vid namn Sthlm.
Där Alex finns tittsomtätt och även andra goda vänner.

Alex, jag vet att du läser.. Kan du komma hit?
Typ, nu?
Eller iaf snart?

Bara lite?
Jättelite?
Yttepyttelite?

Snälla?

^_^

(Men egentligen vill jag att du kommer hit otroligtjävlamegasuperdupermycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0