Sug min balle!

Jag är så helvetes jävla trött på allt. Jag mår inte dåligt, jag är bara sådär less...
Jag trivs bra på jobbet, det funkar iaf.

Jag är less på L och K.. K är allmänt respektlös och skriver öppet om hur han har KK och ska knulla den och den dagen... Jävligt kul att läsa.

Hade ju ett studentfirande för två veckor sen. Det gick okej trots folket, då under förmiddagen. Far var allmänt dryg som vanligt. Mor ägde Inger och Inger blev sur :)
Moster och Nova
På kvällen kom det mer folk än beräknat och det var trevligt.
Johnny ringde mig någon dag senare och frågade mig hur jag tyckte om det. Innan jag hann påpeka nått om L och A beteende så säger han "L var ju inte så värst social av sig. Dom satt ju bara och kladdade på varann." Vilket dom gjorde.
Johnny och mor
Under kvällens gång gick jag ut i köket en del för att slippa se dom för det var så respektlöst. Så kommer hon efter en stund och säger "Var det inte du som inte tyckte om när folk samlades i köket?" jag tror inte ens jag svarade på det där..
Peter, Tess, Nina
I lördags vart jag iväg till Conny och Hanna och även dom tyckte det var lite väl mycket och lite väl repsektlöst att hålla på. Ni kunde ju likaväl stannat hemma om ni skulle hållt på sådär. Jobbiga människor.

Bollen ligger hos dig K. Men jag kan inte släppa. Jag vill veta om det någonsin kan bli som förr, och lite till.
Om inte, så vill jag höra ett enkelt Nej, annars kan jag inte gå vidare.

Mimmi kommer hit runt 23. Hon ville komma nästa helg, men då jobbar jag, så hon kommer nu, när jag är ledig i 4dagar. Fyfan vad jag ska ta det lugnt nu. Sov en stund innan för att inte slockna kl22 men lär slockna tidigt ändå.
Blir krogen imon förmodligen.
Ska gå dit med Erki och hennes vänner så vi kommer in den här gången...

Nej nu orkar jag inte mer. Nu ska jag gå och vara less och dricka cola.
Adjö idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0