Livet

Det där som successivt börjar komma tillbaka. Jag pratar med Erika i skrivande stund, och konstaterade att jag är nog 80% frisk ändå. Känns jäääävligt skönt. Men efter en väldigt intensiv helg med lite sömn, tog jag mig ändå upp idag vid 4 för att åka och jobba. Somnade nästan på bussen hem. Men jag tog mig hem, åt frukost och sen somnade jag. När jag vaknade började jag direkt att plocka undan, sätta igång tvättmaskinen, fixa med disken osv. Är trött, men inte så utmattad som jag var förr. Jag blir inte kallsvettig och yr längre. Jag behöver inte pausa lika mycket. Jag skrattar mer, jag är med mer och huvudet är med på ett annat sätt. Snabbtänkt osv. Jag vilade inte en enda dag förra veckan, mer än de där timmarna efter jobbet på morgonen. Sen var det bara att köra igång. Och det lär vara likadant denna veckan. Och vardagen framöver. Det känns som så. Men jag klagar inte. Jag har fått melatonin utskrivet för sömnen, vilket funkar, så jag får sova bättre, vilket gör att jag inte behöver lika mycket återhämtning. Win win! Börjar bli pepp på livet igen. På riktigt! 

(null)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vet du... detta är verkligen härlig läsning! STORKRAMEN! <3

2018-11-21 @ 09:11:41
URL: http://magdasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0