Midsommarhelg

Nu går vi mot mörkare tider. Wääääh! Mem hur som var helgen fin. Sov hos annah Tors-lör. Midsommarafton bestod av vänner, mat och dryck. Sen drog jag och Johanna ner på stan en sväng. 
På lördag fick jag med Johanna hem. Slapp i soffan, peppa igång humöret och sen dra in till stan. Visit hos Annahs föräldrar för att titta på fotbollen och äta körv stod på schemat. Åkte hem runt 23 och satt uppe till 1. Tvärdäcka sen. 
Igår tog jag en spontandate med Lotta, som bjöd på lyxfrukost. Sen tog vi en promenad till mig så grisen fick hälsa på hennes hund. Dom pussades till och med! Så söta så. 
Idag ska jag försöka orka göra nåt i lägenheten. Är fortfarande ordnat kaos. Men onsdag är preliminärt bokad för att få upp vitrinskåpet iaf. 
Awesome! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0