Bye 2017

Det har varit en bergochdalbana. Minst sagt. 


Februari började jag jobba 25%. Det höll sådär. Hamnade till slut på psykakuten och var hemma i 2v. Så, i juni blev jag förflyttad. I november blev jag förflyttad igen. Och nu december, förflyttad. Detta har resulterat i kaos i mitt huvud och mående och jag har därför varit borta en del från jobbet, vilket i sin tur inte är bra. Men men... 




Året har så klart bjudit på fina stunder också. Sommaren var väl en av de bättre på länge. Träffade så mycket fint folk. Grillkvällar. Piren. God öl. Osv. Hade min fina Madde vid min sida. Även en trip till Gbg hanns med och jag fick träffa 2 av mina kvinnor. Gjorde världens bästa utekväll med Martina och trillade hem först vid 6 söndag morgon. 




I september blev det lyckat. Alla mina kvinnor, förutom Erika, var på mitt kalas och firade mig. Plus ett gäng till så klart. Det blev lyckat och jag hade en sån härlig känsla i kroppen hela dagen. Att fylla 30år var rätt fint ändå. 




Nyåret var tänkt spendera i Gbg, åka båt med Martina och skåla in det nya året på öppet hav. Men pga att jag inte får ledigt från jobbet, blir jag fast i Jönköping. Men med lite tur kommer Martina hit istället. Har inga planer på att gå ut juldagen, så jag satsar hårt på nyår, haha! 




Nästa år hoppas jag på att slippa bli förflyttad på jobbet, slippa psykakuten, slippa den enorma bergochdalbanan, ha det lite chill liksom. Jag hoppas även på att få träffa Erika. Bästa kompis sen 15år tillbaka men har ingen aning om hurdan hon är mer än i skrift. 


Jag ska försöka ta vara på de vänner jag har och försöka att inte känna mig så ensam. För hösten har varit väldigt ensam... 




Nya tag 2018. Vi ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0