Livet

Så sjukt less på människor. Jag svalde min stolthet och försökte bli sams med mina föredetta bästa kompisar. Fick kalla handen tillbaka. Vann absolut ingenting på att vara trevlig! Blev bara less, och besviken. Snacka om långsinta människor. Men det är deras förlust. 

Sitter i skrivande stund och väntar på kuratorn. Har samtal vid 11. Men pga att bussarna inte samarbetar får jag komma astidigt hit. Och då bilen inte fungerar får man helt enkelt åka buss och komma astidigt. Märks det att jag är less? 

Drömt mycket mardrömmar i natt så har inte fått ro att sova. Plus att katten har börjat skrika på nätterna, samt komma och buffa mig i ansiktet. Sådär populärt. 

Ska sova som sjutton sen när jag kommit hem. Vilket blir typ runt 13 tiden. Jäij... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0