Torsdag

Trött som en jävla tönt och träningsvärk alabama. Det var tungt att träna igår och imon är min och Lindas sista dag, sen går hennes kort ut.. Men jag ska försöka hålla igång i sommar iaf. Det är riktigt tunt med folk på gymmet nu, så folk tar nog hellre en promenad ut än att stå och pressa på ett gym. Men jag har ju inte den karaktären riktigt för att göra sånt. Så jag kollade med Martina om hon tänkt träna nått i sommar. Vi gör inte samma saker, men bara att man ska möta någon så man ändå tar sig dit gör mycket. Då har man ingen bra ursäkt till att banga, förutom sjukdom då. Men risken är mindre att man ligger och drar sig, haha. Dock lär det inte bli kl 6 på morgonen utan kanske 8-9 eller nått sånt, eller ännu senare. Mina arbetsdagar är 15-19 och det gör mig faktiskt ingenting. Det är 4 timmar och jag vet redan nu vad jag ska göra och jag vet vad jag kan göra om jag blir rastlös. Jag har varje jäkla helg ledigt! I love it! Plus att det händer lite hysch-hysch grejer som gör det hela mycket bättre. (nej inge samboskap om det är det ni sitter och funderar över).

I lördags var vi iväg på cruising i Ulricehamn. Enda fördelen var att det var tre bilar fulla av vänner. Och jag redde ut vad som skett på långfredagen. Allt är lugnt mellan mig och ägarn till bilen. Den som inte sitter så bra till är chauffören, om man säger så. Men det orkar jag inte ta itu med nu...
Men det var trevligt. Trots besvär med bilen. Och till helgen blir det en tur till Vetlanda och spana in deras cruising i år igen. Och även hälsa på några bekanta till My man. Så vi drar så fort jag slutat jobba.
Raggadusch i helgen igen. Spännande.

Igår var det möte på jobbet. Samma saker igen. Och det är så irriterande att den man vet tabbar sig mest sitter och säger "ja självklart!" och det är fascinerande hur någon kan sitta och tjaffsa med chefen om en kvart hit och dit och sen gnälla om för lite tid. Åh! Jag trodde jag skulle trilla av pinnen och jag är förvånad över att chefen inte hojtade till där. Den bruden trivs verkligen i det blå skåpet och det måste lukta illa vid det här laget. Herregud!
Skrattretande alabama.
Men hur som haver, så ska vi få åka till Ullared 13e maj. Lönenissarna kör varsitt ekipage och vi åker kl 12 på fredag och dom menar på att dom kör oss till dörren. Heh... Jag är alltid i skogen om helgerna, inte en chans att dom kör till den dörren! Måste kolla upp det där noggrannare. Men jag ska till Ullared iaf!

...och nu måste jag göra mig redo för jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0