Torsdag

Kalla mig knäpp, men jag mår bra av att gå upp halv fem på morgonen än sju... Jag har inte tränat på två veckor, vilket gjort att jag kunnat ta sovmorgonen varje dag. Jag börjar ju inte jobba förrän 9. Men detta resulterar i att jag går i en tjock dimma heeela dagen och vaknar aldrig riktigt till.. Är seg på jobbet så kommer igång först efter lunch, tar lång tid på mig för att vakna och är allmänt slörövig. Men det är ju inte så kul att gå upp halv fem för att kunna vanka, och inget göra... Så jag och Martina och kanske kanske Tina, ska ta ett race på gymmet nästa vecka. Om vi lyckas passa ihop våra tider.

Igår var en såndär intensiv dag. Jobbade till 15,45 sen sällskap med Tina till juneporten och fylla på busskort, hej då pengar, sen sällskap på världens roligaste buss. Runt 20 åkte jag tillbaka till stan och skulle möta Martina. På bussen satt min käre bror! Så fick fint sällskap då också.
Men men, jag och Martina shoppade loss i mat och mat, sen hem till mig, käka, och färga hennes skalle. Kom i säng kring 23. Så idag hägrar den där välbekanta dimman. Eller lite sirapsliknande kanske.
Så det vart ingen park för min del. Det kändes inte så spännande att åka själv, karln är ju dålig som bekant. Så vi tar revange en annan dag.
Jag fick även nått ryck igår och började ta hand om koaset. Så nu har jag bara vardagsrummet kvar att slåss med. Och jag ska försöka att vara här till på söndag och alltså inte åka tillbaka till skogen förrän söndag efter jobbet. Se hur det går. Jag har redan tröttnat. Nääää, min soffa är bra.

Idag ska jag antagligen hem till Alex, om hon inte är allt för upptagen med sina böcker. Jag har ju paket!
Men innan dess massa jobb. Och i eftermiddag/kväll efter alla ärenden, blir det... byta lakan i sängen och duscha. I love it!

Men först - Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0