Tisdag

Fascinerad karl man har. Igår bad han mig väcka honom idag på morgonen. Vilket jag gör. Sen somnar han om. Petar på honom efter en stund och han vill sova en stund. Så han får snarka vidare en timma. Sen vaknar han av sig själv och ska "bara hitta kraft till att ta sig upp" vilket resulterar i att han somnar om en halvtimma till. Hm. Och ang nålarna - käre syster... Hade du närvarat hade du sett paniken när jag tog hål i näsan. Men det är skillnad på något som tar två minuter Max och något som tar ett par timmar... Ja, jag fick nog av den kommentaren när jag låg på sjukan och ingen tog mig på allvar när dom skulle ta blodprov - att jag faktiskt får panik. Fråga mor och hennes händer hur dom bruka må... Och anledning till att allt blir så ihopsmetat är för att man inte kan göra radbyte. Så slipper ni störa er på det!

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Nä inte just nu, för tillfället är jag frisk :D Men jag ska göra en uroskopi på måndag eller hur det stavas och då skulle man lämna urinprov innan i förebyggande syfte eller något dylikt :)

2011-05-17 @ 15:46:48
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Johanna Lans

Usch när jag väntade Tim kände man sig som en levande nåldyna... Blä å usch!!! Hoppas vi slipper många nålar fram över!!

2011-05-20 @ 18:50:17
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0