Söndag

Mööööh! Igår Var en riktig slörövsdag... Gjorde inte många knop. Följde med my man till garaget en snabbis och gjorde ingen nytta mer än att bli skitig. Stannade bara en timma sen for vi hemåt. Och ja, tvärdäckade! På kvällen lyckandes jag dock göra lyxkäk som gick att äta dessutom! Efter det skulle my man ut i Boden och leta reda på en mackapär, så jag gav en hjälpande hand och vi hittade massa gamla kort. Från när han låg på sjukan. Och det var minsann en annoslunda syn... OCh fick se kort på Bosse när han var en liten bäbis! Ack vad söt han var. Och så fick han tag i sina tatueringsgrejer... Så när vi kom om in undrade han om han fick tatuera mig. Hell no! Han undrade varför jag aldrig kommer skaffa någon tatuering.. Mitt svar var simpelt - jag vill inte. Sen skulle han visa alla nålar... Det kröp i benen och per automatik så backade jag... Ja, jag är nålrädd också för den som missat det! Fyyy. Blir inget målat på min kropp inte. Man kan faktiskt tycka tatueringar är snyggt utan att ha en själv. Anser jag iaf! Och jag bestämmer. Haha. Så, återigen ett ointressant inlägg. Woho!

Kommentarer
Postat av: Johanna Lans

Nålrädd... Med två piercings :P

2011-05-17 @ 09:15:14
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0