Playdate

Idag är jag som bekant ledigt. Suger att vara ledig mitt i veckan, när man vet att en brutalt tråkig lördag väntar framför sig. Det är mässa på Elmia tors-lör och chefen satt och sa igår att det är massa fyllegubbar.. Då blev jag bitter. Men men. Idag ska jag ha playdate med mor och syster. Mamma är en väldigt snäll människa som ska köpa ett par arbetsskor till mig. För om någon nu råkat missa - så är dom av på mitten. På riktigt! Jag sa till Martina i herromvecka att om hon ser några mörka märken på mattorna på jobbet, speciellt i trappor, som drar mattan åt fel håll, så är det från mina skor. AHAAA! Och sen Hahaha! Kom det då... I need nya skor!

Jag satt på Haléns hemsida igår och hittade, återigen, två klänningar jag ville ha... Jag vill vara sommarfin... Trots att jag ska jobba hela sommaren. Så frågan är vad jag ska sätta på mig idag!

Jag behöver även en hårborste... Jag köpte bara en ny när jag var i Ullared senast för den som är hos my man är trasig, så jag köpte en att ha där. Men jag kände nu när jag borstade håret på hemmaplan att den jag har här är lite... sticksig... Och det finns mycket annat jag behöver... Määäh!

Och det var väldigt kul att komma hem till det mögliga brödet som var så gott, innan det möglade och en sur mjölk och inse att jag inte har något pålägg.

Underbara flängande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0