Lördag

Igår var verkligen en intensiv dag... Vaknade 4.45 skulle gå upp fem så en kvart hit och dit gjorde la inget.. Jobbade 8-12 vilket vi alla gjorde, sen kring 13 bar det av till Ullared, hela städligan. Och så klart lyckades jag köpa för alldeles för mycket, som vanligt. Däremot köpte jag inte så mycket till mig själv. Mest underkläder och hygienprylar... Köpte dubbelt av allt eftersom det var slut så gott som överallt. Både hemma och i skogen... Sen köpte jag massa strunt till my man och en tröja som är big no no att ha i garage och på jobbet! Bara 4 filmer fick följa med. Bra av mig! Sen köpte jag födelsedagspresent till Emma Emelie och Alex. Idag ska jag bara bearbeta mitt huvud och tanken är att det blir kvinnodate hos Martina ikväll. Men just nu är jag inte ett dugg sugen på att ge mig ut... Men men. Vi får la se hur det går! Nu - kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0