Fredag

Mööööh! Jag har sovit som en påse skit i natt. Skitdåligt med andra ord! Klockan ringde 4,15. Woho! Ska träna idag, och det börjar kännas tungt att gå upp såhär tidigt. Speciellt när jag inte går ner nått. Men jag får försöka se det som att musklerna börjar visa sig. Så om ett år är jag skitstark, men fet. Garanterat.

Tina skickade sms igår och sa att hon lämnat en goodiebag i konfen till mig. Åh. Gulliplutt.

Ikväll ska jag på bio. Jag tror detta räknas som tredje grejen i dateform jag och my man genomför. Ingen av oss är för såntdär och när vi träffades satt vi alltid hemma hos honom och kollade på film. Först förra året, på hösten, gick vi ut och käkade på restaurang för första gången ihop, för att fira min födelsedag. Andra gången var i Göteborg och så nu bio. Däremot kommer jag säkert somna!

Men, det ska bli gött att åka till Ullared och bränna massa pengar. Jobbet betalar resan och mat, för vi är så bäst. Vi har höjt siffrorna jäkligt mycket sen bara förra året. Alltså, mer rum på mindre tid. Så, go städ!

ååååh, jag vill sova!

Kommentarer
Postat av: Linn

Raska promenader är the shit om man vill gå ner i vikt. Jag hörde för ett tag sen att kroppen inte börjar förbränna något förrän efter 20 minuter, så har du möjlighet att promenera åtminstone en timma nån gång varannan dag i alla fall, så borde du märka resultat. Grymt att du håller igång trots att det känns tungt! Jag hade då aldrig orkat upp så tidigt för att träna.

2011-05-06 @ 11:07:51
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi har slutat mejla på fejjan... dumt tycker jag. Ny blogg anyway. Den andra tappade jag lösenordet + loginet till... snacka om superfail...

2011-05-06 @ 12:52:17
URL: http://fetchmemylolly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0