Slutet på onsdag

Och så var denna dagen slut. Den har varit skitlång. Avverkat två omgångar på gymet. I brist på trisstes, höhö. Nej, sånt kommer aldrig hända! Men jag hakade på Martina i morse, som alla vet, och grejade i en 40min. Sen nu ikväll körde jag och Linda den där genomgången vi hade igår, och... Det gick väl lite sådär. Märktes nog att vi var rookies. Och det var smockat med folk. Never ever en kväll igen.
Men nu sitter jag här, nyduschad och med en vetekudde runt axlarna i hopp om att dom mår bra till imon. Jag hatar min högeraxel - fortfarande.
Imon skall jag tillbaka till skogen. Woho! Jobbar imon och på fredag också dessutom.
Nu sitter jag bara och väntar på att bli supertrött och gå och sova.
Blabla.
Palla.

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Vad är det för tjall med axeln darl?

2011-03-12 @ 00:30:35
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0