Onsdag

Nananana Battman. Jag är trött! Igår var en jäkligt bra dag, måste jag säga. Åkte och mötte upp Linda på fläskis och tränade i ca en timma. Ligga på en boll och leka strandad säl är rätt rogivande ändå! Sen fick jag åka med henne tillbaka till Norrahammar, där vi båda tänkte besöka konsum, kl 8 på morgonen. Väl där inser vi att det inte öppnar förrän kl 9... Så jag blev avsläppt på vägen och hon åkte och jobbade. Så satt hemma en timma och rullade tummarna. Jag saknade frukost och kaffe, så affärn var nödvändig. Strax efter 9 gick jag bort till konsum och handlade, gick hem, och allt på 30min. Go me! Käkade fruksot, off cours, sen runt 11 gick jag i däck. Mer död än levande. Sov till kl 13, sen förflyttade jag mig till soffan och hade en tung känsla över kroppen. Den där ömma halsen är nog inte bara lite öm, utan kanske lite pågång till förkylning. Dunno... Gick i däck innan 21 igår, och sov hela natten. I like! Så idag på gymmet fick det bli relativt lugnt. Gick på gåbandet i 20min. Efter 10min började jag illsvettas. Som om någon hällde en kanna vatten över mig. Äckligt! Sen blev det 5min på crossgrejan, som alltid. Sen gav jag upp.
Imon blir det att pumpa de obefintliga musklerna och ligga på den där bollen och sprattla, spännande!

Till helgen blir det jobb. Workieworkie ala lokal 6,30-15,30. Skitkul. Men hellre det än rum. Speciellt denna helgen...
Lyckades tjata till mig hur nästa vecka ser ut också, och jobbar som det är nu torsdag, lördag och söndag. Vilket innebär att är jag ledig onsdagen följer jag med my lövly man till Göteborg för att rulla tummarna på sjukhuset. Etersom vi inte får så mycket tid på helgerna för varann, så gillar jag dom gångerna jag kan följa med honom på hans äventyr, så vi får lite tid att umgås och prata på.

Hur som haver beger jag mig tillbaka till skogen imön efter jobbet. Och på fredag förmiddag funderar jag på att åka in till stan, om jag kommer så långt, och köpa mig en ryggsäck, haha.

Men idag blir det nog väldigt tidigt i säng.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man får inte träna när man har ont i halsen, det är farligt så låt bli! Lite snorig är ok men inte när man har ont!!

2011-03-16 @ 20:06:45
URL: http://www.blackantz.se
Postat av: Josefine

Jag har faktiskt läst på, och det är en luddig gräns när man får och inte får. Hade jag haft snoront hade jag inte gått, men det är inte så farligt. Ska ju ändå jobba sen. Så, fysiskt arbete som fysisk träning=shit the same.

2011-03-17 @ 05:32:38
URL: http://humsibum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0