Lördag

Ang dom där hantverkarna som skulle komma igår. Dom kom runt halv elva på förmiddagen och jag satt och pratade i telefon. Så jag släppte in dom och lät dom sköta sitt. När jag är på väg för att slå ner röven i soffan igen märker jag att en av dom går in i hallen, säger "Jag släcker här" och släcker i mitt badrum och puttar till dörren, dom släckte även i hallen. Varför? I don't know. Det var så jäkla konstigt. Nej, dom skulle inte göra något som krävde att ljusen skulle vara släckta eller nått. Antagligen tyckte han väl att det inte ska stå en lampa på eller två, och gick därför och släckte. Min lampa - jag bestämmer! Vill jag ha det tänt borde jag väl kunna få ha det i min egen lägenhet?! Dom som varit här vet att min hall är väldigt mörk. Därför trivs jag med att ha det tänt där om jag ska springa runt och greja en del. Vilket jag höll på med. Men hade bara ett avbrott för telefonsamtal.
Stört...

Om en timma ungefär blir det avfärd mot Taberg. Sen hem och greja. Sen vidare till Habo.
Nej, jag gillar inte alls detta flängande trots att det kanske framstår som det.
Imon blir det jobb. Får åka 1½ timma ungefär innan jag börjar jobba. Så, långfrukost på jobbet! Ingen som vill joina mig?

Om man skulle.. Göra i ordning allt så det bara är att sticka senare när allt är färdigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0