Home sweet home

Kom hem strax efter halv åtta och det första jag gjorde då var att brygga kaffe. Tack Martina som gav ifrån sig en provpåse hon fått, haha. Mitt kaffe tog slut igår, och som vanligt hade jag ingen aning om det, förrän jag kom hem... Så nu har jag druckigt kaffe och ätit frukost. Det blev en kortisrunda på gymet idag. Martina började jobba tidigt och eftersom jag är en tönt klarar jag inte av att vara själv där. Så 30min på löpbandet och 5min på crossgrejen. Den är inte lika jobbig som första gången, men jag hatar den förtfarande. Som mest har jag kört 10min. Men kör man 5-10min varje gång man är där, så tror jag att man säkert kommer börja tycka om den, med lite tur.
Men som sagt, en kortis idag. Ska ju iväg ikväll igen om spänna musklerna med Linda. Vi hade en genomgång på gymmet igår med en instruktör. Jag var beredd på en hurtig gammal gubbe som var ett pain in the ass. Hurtig var han, men han var väldigt duktig och informativ. Linda fick veta att hon var överrörlig. Så det blir ingen streching för oss två. Och det var mer att tänka på än man trodde. Så därför blir det en gång i veckan med de stora maskinerna ihop med Linda, så vi kan hjälpa varann med våra skavanker.
Och jag fick hemläxa! Pga min balans som bara blir sämre och sämre... Kom jag ihåg att göra den igår? Nä...
Och min axel som är helt uppfuckad.. Jag frågade om det fanns något sätt att stretcha ut den musklen, så han sa att det kan gå, och så kände han och ändra sig och sa nej.. Det enda som funkar är massage, möjligtvis vetekudde. Men massage. Så jag skickade sms till Linn och mutade henne med en fika, haha! Hon är den enda som kan reda ut min rygg.

Vad mer har hänt.. Hmm.. Ingenting tror jag. Jag har inhandlat en present till my man, mohahaha! Han fyller ju år i april, så lika bra att börja bunkra upp nu. Så ska bort till Konsum senare och hämta den, innan jag drar tillbaka till stan.
Men nu - sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0