Fredag, part 2

Fikat avverat hos Ela och tröttheten har hittat hem. Helt slö i kroppen. Kan vara brist på mat kanske. Fick erbjudande av mor att följa med på Cash-kväll på Ztyle idag, men jag är inte så värst pepp på det där. Så det blir nog säng tidigt så jag är redo för morgondagen. Skall vara i Tabergs centrum kl 10 och fota Syskonen Aronsson. Andra gången bara som jag fotar folk jag inte känner så väl, så det kan bli väldigt spännande!
Efter det blir det hem, hämta saker och sen åka till my man. Mamma ville dock komma på kaffe imon så påminnelse till mig själv - kolla vad karln ska göra imon för ev kafferep!

Och för er som undrar, så är min lillfingernagel 2,5cm! Och har nästan vridigt sig ett halv varv! Jag är så stolt över mitt lilla äckel!

Det var väl det som lyckats tryckas ihop av hjärncellerna för den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0