Fredag

Det känns verkligen inte som fredag idag. Möjligen för att jag är hemma och för att jag ska jobba hela helgen, igen. Inget mig emot ändå. Jag får ju pengar. Hehe. Plus att jag var ledig mån,tis,ons så hey.. What the heck. Idag var dock en jävligt hård dag. Hann inte ta min lunchrast. Och skulle egentligen följt med min syster hem till henne och käkat våfflor, men när jag väl mötte henne hade orken tagit slut för evigheter sen. Så vi skulle ta det en annan dag. Så nu har jag kommit hem sen en timma tillbaka ungefär och druckigt kaffe och kör en maskin tvätt.
Imon åker jag tillbaka till skogen. Hade tänkt avvakta till söndag, men det går inte!
Sen åker jag tillbaka till norrahammar på tisdag, vilket innebär att jag inte behöver släpa på mina träningskläder. Och så blir det träning onsdag med Linda, och efter jobbet ska jag låna Martina och umgås med henne. Och på torsdag tillbaka till skogen och träning på fredag igen.
Gäller att planera! Ingen vecka är den andre lik.
Hur som haver så har jag Sjukt ont i min kropp idag, plus att jag har ont i halsen, igen! Kom innan idag som en smäll på käften. Hoppas det bara är tröttheten och all stress som uppenbarar sig och som går över efter lite sömn.

Lite massage hade ju faktiskt inte skadat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0