Onsdag

Den här dagen blir nog inte bra förrän i eftermiddag! Gå upp 1 timma tidigare är inte kul. Fördel är dock att jag sovit rätt brutalt trots att jag varit hemma. Och jag sover inte alls lika bra hemma som i skogen. Så rätt skönt med nya grannar som är tysta och lugna. Peppar peppar!
Den här dagen börjar med 1½ timmas arbete på annan avdelning - som jag inte vill! Omotiverad alabama och mest... Nä-ä! Och jag har inga rena arbetskläder, vilket känns så otroligt bra! Jaja, jag slipper lukta på mig själv iaf.
Nä vad bittert det vart idag. Det går nog över runt 9 skulle jag tro. Köra med gameface!

På lördag blir det nog inget race. För min del kan det kvitta. Jag följer med vad som än sker. Men tant svärmor skulle på hundutställning och ville ha med my man, vilket i sin tur då leder till att jag följer med. Så det lär nog bli massa hundar och sen titta på tält/luftmadrass. Jag vet inte vad vi kom fram till att titta på i butik. Luftmadrass tror jag! Får ju faktiskt lön idag. Woho! Måste ju ha nått vettigt boende om man ska flänga runt i sommar. Så antagligen blir det såntdär stort hustält från Blocket. Så man kan stå och sitta normalt utan att bli dum i huvudet...

Wäääh, snart ska jag bege mig.
Fy...

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Alltid! Han är ju min sötfis ju!;) Och jag blir inte brydd att vi gör något på samma sätt haha ;P

2011-06-15 @ 09:09:25
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0