Torsdag

Vad gör man uppe strax innan kl 5 en torsdag? Dricker kaffe. Woho! Nej. Jag vaknade en 10min innan larmet så då kunde jag likaväl gå upp. Jag ska bort till Linda och skrika GOMORRON! Och sen springa fort som fan! Nej. Det ska jag inte heller. Jag ska gå bort till henne. Men vi ska in och träna och hoppas på att det är mindre folk där nu än vad det var sist. Så vi kör väl en timma eller så och sen blir det jobb.

Begav mig hemåt igår efter jobbet. Lite lätt bitter. Bland annat för allt som hänt under dagen och för att jag skulle åka hem. Så någon dag framöver ska jag boka in Tina så vi kan köra vårt kickassrace och rensa mitt förråd. Hon är bra på att sparka mig i röven, och mamma sa faktiskt att vi behöver kvalitétstid. Så hör du det Tina!
Hur som haver, så vill jag få ordning på det hela så jag kan komma härifrån.

Jag insåg igår hur mycket en person kan förpesta hela ens dag. Jag var på skitbra humör hela vägen in till stan. Men så fick jag syn på den hemska... människa, om man nu kan kalla det för det, och humöret gick i botten. Jag tål verkligen inte denna människa, och jag vill mer än gärna inte vara i närheten av den. Men det är ju lite svårt att undvika... Därför fasar jag en del inför nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kvalitétstid va rätt ord. :)

2011-02-17 @ 08:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0