Torsdag

Just nu sitter jag hemma hos mami. Hon fick surprisebesök en snabbis! Åkte och tränade vid 6 i morse, körde en timme ungefär, sen till Ungdomsmottagningen med Tina och fixa recept. Sen vidare till Bernards och käka lyxfrukost. Vi hade tänkt stanna längre. Men bakom oss satt hysteriska tanter och skrattade högt alabama så vi gick därifrån... Tina spenderade 40min på jobbet innan hon skulle börja och jag åkte hem till mami som öppnade dörren med en kryptisk blick och kaffekoppen i högsta hugg. Lagom förvånad! IGEN!
Dock hann jag bara umgås med henne en timma innan hon skulle, hör och häpna, gå och jobba. Ja. Tanta har skaffat sig ett jobb! Bra skit! I eftermiddag kommer my man och hämtar mig, för han ska ändå till sjukan, så slipper jag slåss med väskan mer idag. Så vi får se om man krockar med mor igen senare eller så inte.

Hur nästa vecka ser ut vet jag inte. Då cheferna totalt glömt bort att kolla arbetstider osv... Kul. Jag jobbar iaf på lördag, efter det blir det party party i lugn nivå. Fyra tanter som samlas i ungkarslyan och byter bittra meningar till varann. Mer spännande än sådär blir det faktiskt inte.

Lövly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0