Tisdag

Hemma. Om en 30min ska jag skutta över till tallarnas höjd och dricka kaffe med tant Linda och tjöta skit.

Jag insåg idag att på 6v har jag haft en ledig helg. EN! Känns sådär. Till råga på allt så får jag inte ledigt nått i sommar, mer än en helg, specifikt då, annars är det upp till cheferna att bestämma när jag får lediga dagar.
Därför skämdes jag inte alls när jag ville vara ledig hela påsken och helgen innan.
15-16 april är jag och my man i Göteborg och kollar live band och gottar oss på hotell alt vandrahem.
Och under påsken fyller my man år, plus att han är ledig då, och eftersom vi säkert inte får så mycket tid ihop innan dess så kändes det rätt gött att få vara ledig då. Woho, smartass-Josie!

Någon gång ju i februari har jag och my man hängt ihop i ett år. Det är fan helt sjukt...
Nej jag vet inte exakt när det hände, men det hände nångång i februari. Och det får räcka som info

I övrigt händer inte så mycket. Denna veckan jobbar jag tisdag-lördag, så en dag avverkad och imon börjar jag 6,30 pga sjukdomsfall på jobbet bland kollegor. Vilket sätter stopp för träningsidéerna imon bitti. Tjoho...

Vad nästa vecka bjuder på för jobbtider märker vi en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0