Onsdag

I två dagar nu har jag haft en öm punkt i skallen. Inte som om jag fått en smäll, utan mer.. som om en nerv sitter i kläm. Har man nerver i skallen?

Hur som haver så begav jag mig hemåt igår. Med lite tur får jag åka tillbaka till skogen redan imon! Nu på morgonen blir det träning. Sjukt nog, ja, sjukt nog - ska Tina haka på mig och Linda. Två vilsna själar tar på sig en annan vilsen själ för att leka lite mer vilsna. Om två veckor får vi genomgång. Peppar peppar.

Jag bytte telefon igår. Till en jag haft liggnades i 2år, sprillans ny. Anledningen till att jag inte bytt är för att jag har så mycket i den andra jag vill ha kvar. Massa sms osv. Roliga sms från Tina, hysteriska sms från Emelie och gulliga sms från my man. Jag skaffade den i samma veva som jag skaffade honom, haha. Så det ligger mycket skit i den. And it's mine! Nackdel är dock att jag inte förstår mig på den nya riktigt... Eller... Den gör inte som jag vill!

Imon blir det träning också. Antingen så jobbar jag, eller så jobbar jag inte. Jobbar jag inte blir det träning, morgondate med tina och sen krångla fram lite piller. Woho! Kvalitétstid!

Herromnatten drömde jag att min knarkarnagel gick av. Men den lever än! Och ja, den är äcklig och ja den skruvar på sig. Men den är sist kvar nu så den ryker la snart den också. Men än så länge retar den folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0