Jaha!

Den här veckan var verkligen skitseg och hur lång som helst. Och tråkig! Igår var nog sämsta dagen på jobbet på evigheter. Jag fick inte vara på "min" våning, utan hamnade på en annan våning jag inte varit på, på månader, så förvirringen var total. Plus att massa minibarer i hela huset skulle tömmas/låsas. Jag hade en som kunde låsas, resten skulle tömmas. Och så så klart bara avrese också. Tack och lov hade jag Tina som hjälpte mig annars hade jag nog varit kvar där alldeles för länge. Och appropå Tina fick jag ingen morgondate med henne på bussen. Hon sov. Och mitt efterlysningssms väckte henne. Bra jobbat av mig!
Igår besökte jag ett gym för första gången på typ... 5år. Det var skittråkigt! Och jag och Linda irrade mest runt som yra höns. Medans Martina och Linda som är rutinerade träningsfreaks körde på som fan. Däremot kändes det bra att jag inte är helt väck i kroppen. Dålig kondis och otränad är jag ju, men jag dog inte efter 2min. Men införskaffa i ett par nya skor skall absolut göras när lönen kommer. Och så ska jag köpa massa godis. För att väga ut det hela, haha.

Idag ska jag dock inte göra ett skit efter jobbet. Åka hem, äta lite rester från igår, och sitta i soffan. Sova tidigt och bara ta det superlugnt. Beger mig ut till Habo först imon efter jobbet.

Fy farao vad jag är trött...


Update - inlägget hade hamnat på fel ställa.

Kommentarer
Postat av: Tina

Förlåt för jag sabbade morgon dejten. Den va efterlängtad.



Jag vill

Också träna!!!! Jag vågar inte, jag kan

Inget sånt

2011-02-10 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0