Fredag

Ibland känns det som att jag sitter och har ett distansförhållande. På sätt och vis är det väl så. Jag vet inte exakt hur långt det är mellan Habo och Northen Hammer, men typ.. 3mil? När man inte kan ses en sväng på kvällen för att glo på en film eller så, och sen åka hem om man känner för det, är rätt surt. Speciellt nu när vi bor på varsitt hem. Men jag hoppas på ändring inom en snart framtid!

Jag hoppas på morgondate med Tina idag istället. Hon är ju ändå ute i skogen och börjar tidigt. Men hon sover nog än. Jag håller tummen! Vi sällskapade hem i herromdagen, det var nice!

Hur som haver. Idag är det fredag, och i eftermiddag beger jag mig ut till skogen för att spendera helgen där. Trots jobb imon... Blä..
Jag vart lite less i herromdagen när ena chefen sa ang andra chefen att hon inte får någon tid med sin karl. Nä, men jag då? Och alla andra? Alla andra som får sin semester schemalagd och kan inte flytta en vecka på det ens, får inte heller tid med sin karl. Och jag då som inte får ledigt något alls. Skitkul.

Pga det känns det ännu mer lägligt att fundera över hur vardagssituationerna ser ut. Trots att man kanske inte får så värst mycket tid för karln sin, så kanske man får en eller två timmar varje kväll att umgås, och man får sova ihop. En sommar utan ledighet - here I come.
Jävla skit.

Åh, jag får morgondate med Tina!
Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0