Fredag

Åh, dessa tidiga mornar. Idag skall jag dock inte iväg till Friskis utan iväg till jobbet. Börjar 6,30 och slutar 15,30. Goa timmar.

Igår slutade jag tidigt, så jag begav mig till mor och köpte med fika och var där och mobbade systersonen ett tag. Snart har han så stora öron så han kan flyga iväg. Och lite blyg var han allt!

Jag har absolut ingenting att skriva. Så typiskt när man väl sitter med datorn och inte har ett skit att komma med. Så placerar man röven i skogen och allt kommer till en som ett brev på posten. Men då finns ingen dator. Surt!

I bakgrunden visas Doctors på tvn. Och dom pratar om bakterier... Och en av dessa läkarna sa att man ska tvätta händerna om man ska äta något om man varit i kontakt med andra människor osv osv. Blabla. Och så sa han att om man petar sig i ögat finns risk för förkylning. Jaha? Borde inte jag och mina kollegor ligga på dödsbädden då? Med tanke på vårat yrke? Plockar papper som legat på golvet, och man har egentligen ingen aning om vad den pappersbiten varit till för. Tar i använda handdukar, slänger runt med använda sängkläder osv. Fan vad äckligt när man tänker på det. Där har någon legat och gnidit sin, antagligen, nakna kropp. Fisit lite, pillat näsan, nyst osv. Och det tar vi i! Blääää....

Idag ska jag åka hem efter jobbet. Känns konstigt. Brukar alltid åka till Habo på fredagar. Men det får vänta tills imon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vadå snart stora öron för att flyga... Tycker du inte han har tillräckligt stora ;)

2011-02-18 @ 09:56:52
URL: http://www.blackantz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0