Torsdag

En dag till sen är det helg och jag är ledig! Woho! Och hade jag fått bestämma hade jag suttit inne hela helgen och klämt på min man, men jag tror inte det är så uppskattat. Rastlös som han är.. Men men. Jag befinner mig iaf på The Schlätt. Har diskat, färgat håret, plockat lite skräp, tvättat och väntar nu bara ut färgen. Ska bli spännande att se hurdan färg det blir den här gången!

Dopet gick bra. Och det var trevligt. Jag höll mig till Johnny och Melissa. Kanoners! Efter dopet mötte jag upp My man och vi for hem till honom.

En tanke som slog mig är.. Varför ska jag bry mig när ingen annan någonsin brytt sig? Mm, kan man fundera på!

Jag har inget att förtälja för alla er kära läsare! Hehe.

Hänga tvätt!

Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det va väldigt trevligt och Tim tackar för de fina tallrikarna :)

2010-11-25 @ 20:37:11
URL: http://www.blackantz.se
Postat av: Chrisnicole

This is a very good site. Thank you.

2011-02-11 @ 17:26:33
URL: http://chrisnicole.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0