Tisdag

Jag är så förbannad! Mest besviken men lagom arg ändå. Jag förstår inte hur man kan bete sig sådär... Usch. Men men...

Idag slutade jag tidigt så jag begav mig hem till mor. Drack kaffe och pratade strunt. Upplyste henne om mitt liv och hon upplyste mig om sitt liv. Osv...

Ang kommentaren i bloggen som jag trodde var från bror, är antagligen skriven av hans sambo. Med tanke på alla felstavningar och taskiga meningsuppbyggnaderna som ägde rum. Min bror kan faktiskt skriva och tala för sig riktigt bra! Och han är jäkligt smart. Så jag tvivlar starkt på att det är han som skrivit det...

Kommande lön kommer vara fet. Jag hoppas på det iaf! Jag har jobbat som en smärre idiot så jag förtjänar alla slantar nu. Ska köpa present till mor när lönen trillar in. Julklapp till my man är redan avklarat och det är den enda julklapp jag behöver köpa. Lövly smidigt! Men jag tänker inte avslöja här vad han får, det vore ju lite dumt om han skulle få för sig att läsa här. Vilket han aldrig gör -  med ödet är ju som det är.

Måste städa ur min tvättmaskin med, då det ligger fullt med tvättmedel i sköljmedelfacket. Ja, jag är oskylig. Mycket dumt gör jag men någon måtta är det på motoriken! Appropå motor. Imon ska jag antagligen följa med my man till garaget och måla motorutrymmet på hans Ford. Och du Tina, man luktar som Kjell när man lämnar stället. Fascinerande!

Blabla. Kyss min röv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0