Regnskur alabama

Sitter ute hos gubben, nedbäddad i soffan och fryser så jävla hårt! Med ett icke-färdigt fönster bredvid där det blåser igenom och regnet forsar mot rutan blir det lätt.. kallt i tillvaron. Speciellt med bara en sisådär 18grader inne. När man är van vid 23-25grader är det rena vintern här inne.. Men men.. What to do..

Jag tror att denna veckan är den bästa på länge och den är inte över än. Det gillar vi. I måndags jobbade jag, väldigt mycket! 6,15-16,00. Efter det kom Linn och plockade upp mig på jobbet, vi drog till MAX för jag var hungrig. Sen hem till mig och tjötade en helvetes massa skit! Runt 18-19 fick Linn cravings på negerbollar. Något jag haft större delen av dagen. Så vi åkte och köpte fika, tog med inflyttningspresent till Alex och åkte hem till henne, som numera också bor i norrahammar. Åkte väl runt 22 skulle jag tro. En annan som då varit vaken sen 4,30 var det en väldigt... speciellt kväll. Skrattade så jag kved och tårarna sprutade. Linn klämde mig på ryggen och rumpan och skrattade åt min verbala hetsord, såsom majs.
Sen hem och däcka.
I tisdags åkte jag buss med Alex. Hon skulle till skolan och jag till mamma. Där fick jag frukost och sen drog vi ut till Johanna och tjötade skit och jag klappade kissebäbisar som var så små att dom inte ens tittade. Och lite andra större kissar. Jag vill också ha 8 katter!
Idag har jag jobbat och tjötat ännu lite mer skit med mina fina kollegor.
Imon ska jag jobba och sen vetetusan. Reta gubben kanske?
På fredag ska jag träffa Emelie direkt efter jobbet. Efter det ska jag leka med Alex. Ska fika hos henne på lördag, och jag vill sova ut, bre ut mig och bara vara - så jag sover hemma fredag-lördag. Hör och häpna!
Så på lördag blir det som sagt fika med Alex, mor och Knutte. Sen ska jag tillbaka till mannen och sen får vi se vad som sker. Tror inte han har några planer för helgen så det blir la... att göra ingenting.

Antingen så är det hösten som påverkar eller så är jag bara... störd i min hjärna. Men det är väldigt mycket i mitt huvud. Massa tankar som bara far runt och runt. Och hur jag än vrider och vänder så blir någon missnöjd.
Men det är väl så.. Livet är en strid.

Nä fy vad kallt det är!
Jävla skit - rent ut sagt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hösten alltså, den spelar mer roll än man tror. Jag vill helst ha sommar igen, på en gång.

2010-11-03 @ 16:51:51
URL: http://pixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0